BC Racing BR-RN

BC Racing BR-RN

BC Racingin eniten myyty BR -sarja on hintalaatusuhteeltaan erinomainen korkeus- ja jäykkyyssäädettävä coilover -alustasarja katu- ja ratakäyttöön. Laadukkaat valmistusmateriaalit ja kuhunkin autoon aidosti erikseen suunniteltu bolt-on rakenne takaavat vaivattoman asennuksen ja toimivuuden. BR -coilover alustasarjan huippulaadukkaissa iskunvaimentimissa on 53mm vaimentimen runko sekä suuri 46mm halkaisijalla oleva mäntä öljytilavuuden maksimoimiseksi. 53mm vaimentimen runko 46mm mäntä Monotube -vaimennin 30 portainen yhdistetty sisään- ja ulosvaimennuksen säätö Erillinen korkeudensäätö alakiinnikkeestä Jousen esijännityksen säätö Pinnoitetut vaimentimen kierteet Bolt-on rakenne Valmiit kiinnikkeet ABS-antureille sekä jarruletkuille/-putkille 2 vuoden täysi takuu Yläpään kiinnitys edessä: Ei yläpäätä Yläpään kiinnitys takana: Kumivaimennettu Kulmapainojen säätö Alempi jousilautanen on kaikissa BC Racing alustasarjoissa säädettävä. Tästä ei kuitenkaan säädetä alustan korkeutta kuten monissa halvimman pään alustasarjoissa. Alalautasen korkeutta muuttamalla saadaan jousen esijännitystä säädettyä ja täten auton kulmapainot tarkasti kohdalleen. Parhaan ajotuntuman saavuttamiseksi auton etu- ja taka-akselien painojakauma täytyy olla oikean ja vasemman pyörän suhteen balanssissa. Näin saavutetaan maksimaalinen pito kaikissa tilanteissa. Korkeudensäätö BC Racing alustasarjoilla auton alustan korkeutta säädetään iskunvaimentimen alakiinnitystä nostamalla tai laskemalla. Tällä säätötavalla iskunvaimentimen joustomatka ja -jäykkyys pysyvät vakiona korkeudesta riippumatta. Korkeus on portaattomasti säädettävissä. Säätöalue on riittävä kaikkiin käyttötarkoituksiin. Vaimennuksen säätö BR sarjassa on yhdistetty 30-portainen sisään- ja ulosvaimennuksen säätö. Hienosäätö mahdollistaa auton säätämisen eri käyttötarkoituksiin sopivaksi. Yläpään kiinnitys Useimpiin alustamalleihin on saatavana yläpäähän nk. pillowball- eli kuulanivelkiinnitys. Tämä kiinnitystapa eliminoi kaiken välyksen ja jouston. Kiinnityslaippa on alumiinia, anodisoitu ja lasikuulapuhallettu. Pillowball –laakerit ovat japanilaisia ja laadukkaita. BC Racing pillowball ei vaadi tarkkuutensa ja laatunsa vuoksi kumivaimennusta vaan on itsessään jo hiljainen. Camber –säätö McPherson -tyyppisissä alustarakenteissa camber –kulman säätö on mahdollista iskunvaimentimen yläpään kiinnitystä siirtämällä. Tämä ominaisuus on sisällytetty kaikkien McPherson -alustarakenteen omaavien autojen pillowball –malliseen yläpään kiinnitykseen. Koko camber -säätöalueen käyttö on mahdollistettu ilman muutoksia auton koriin eikä vaadi auton leikkelyä. Tiettyihin malleihin on mahdollista saada camber -säätö myös takapäähän. Lisävarusteena on lisäksi myynnissä kahteen suuntaan säädettävä 3D -yläpää seuraaviin automalleihin: Nissan S14, Mitsubishi Evo 4-10, BMW E36, Subaru Impreza GC8, GDB ja GRB. Korroosionesto Iskunvaimentimen rungot ovat mustakromattua terästä jonka kierteissä kiinnitysrenkaat toimivat erinomaisesti myös pitkän käytön jälkeen. Alumiiniosat on anodisoitu ja teräksiset alakiinnikkeet on sähköpinnoitettu ja jauhemaalattu. Korroosionkestävyyttä testataan pistokokein altistamalla satunnaisesti valittuja osia suolavesisuihkulle. Näin BC Racing –alustasarjojen korroosionkestävyys on saatu vastaamaan vaatimuksiltaan Pohjoismaalaisiakin ajo-olosuhteita. Jouset BC Racing alustasarjojen jouset on tehty SAE9254 –luokan teräksestä. Jousierät testataan ja niille sallitaan yli 500000 puristuskerralla vain alle 5% muodonmuutos. Jousia saa monissa eri jäykkyyksissä ja niitä myydään myös erikseen. Vaimentimen toimintaperiaate Iskuvaimentimen toimiessa sen sisältämä öljy kuumenee. Öljyn viskositeetti vaihtelee lämpötilan funktiona ja voi vaikuttaa iskunvaimentimen vaimennusominaisuuksiin. BC Racing käyttää erittäin laadukasta öljyä vaimentimissaan jotta vaihtelut saadaan minimoitua. BC Racing on valmistanut BR -sarjan isolla 53mm rungolla. Tämä lisää öljykapasiteettia ja alentaa öljyn huippulämpötiloja. Tällä varmistetaan ajo-ominaisuuksien säilyminen kunkin ajosuorituksen kuluessa mutta myös pitemmällä tähtäimellä. BC vaimentimet ovat nk. kaasuiskunvaimentimia. Kun alustaa käytetään ääriolosuhteissa, vaimentimen öljy voi kuplia ja voi ilmetä kavitaatiota. Tämä aiheuttaa öljyn vaahtoutumista joka vähentää viskositeettiä ja täten heikentää vaimennusominaisuuksia. Laadukas öljy estää tätä parhaansa mukaan mutta BC Racing vaimentimet on lisäksi paineistetty typellä. Typen avulla öljy on jatkuvasti ylipaineen alaisuudessa ja tämä estää kuplimista. Kysy tarjous sinua kiinnostavasta sarjasta myynti@jh-sound.fi tai 0505520339

Ei vastaavia tuotteita.